United Nerds

United Nerds

Bemutatkozunk

Somogyi Viktória

2016. október 19. - United Nerds

Somogyi Viktória vagyok, 16 éves. Születésem óta Püspökladányban lakom a szüleimmel. Kiskorom óta imádom az állatokat, ezért is hűséges barátaim a család két négylábú házőrzője. Jópár sportot kipróbáltam már eddigi életem során, de az íjászatban és az országúti kerékpározásban találtam meg leginkább önmagam. Szívesen rajzolok, írok, olvasok, fotózok, videózok és fordítok szabadidőmben (természetesen nem egyszerre mindent, hanem mikor mit). Valószínűleg a széles látókörömnek és határtalan érdeklődésem miatt kezdtem el mindemellett disputázni is, amivel első gimnáziumi évem alatt ismerkedtem meg, és azóta töretlen érdeklődéssel művelem. Örülök, hogy rátaláltam erre a tevékenységre, hiszen a disputázás során egészen változatos kérdések és megoldandó problémák merülnek föl, amikre töretlen lelkesedéssel igyekszek lehetséges válaszokat keresni. Hosszútávú célom az életben az, hogy minél több dolgot megismerhessek a világból és, hogy segíthessek másokon, akiknek szükségük van egy kis segítségre.

A bejegyzés trackback címe:

https://unitednerds.blog.hu/api/trackback/id/tr511916055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása